| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitshomepage
 1 2 3
19.07.13 08:03
lela85 

Re: Hochzeitshomepage

danke für euchi tipps, ich finde ichwünsche au toll, ich finds eifach schad das es ziitlich begränz isch :(

19.07.13 10:57
Canoa 

Re: Hochzeitshomepage

Lela und wie wärs met Jimdo?

http://de.jimdo.com/

19.07.13 11:02
LucyLu 
Re: Hochzeitshomepage

Het Dir Lela jetzt demfall au Jimdo empfohle, isch gratis und isch i dem Sinn kei HZ-HP und hät au kei Laufziit, das wär sicher na öpis für oi. Hät au sehr viel Vorlage und isch nöd schwierig zum bediene (ha det au scho eini gmacht kah).

Mir händ oisi ebä au bi ichwünsche gmacht...

21.07.13 16:03
lela85 

Re: Hochzeitshomepage

bhuuu ich bin jetzt bei ichwünsche, aber irgendwie sieht das noch nicht so toll aus :( ojeeee

22.07.13 10:30
Canoa 

Re: Hochzeitshomepage

LeLa ech gloube de muesch sälber en Website gstalte wenns der ned gfallt. Es blibt der ergendwie gar nüt anders öbrig...das brucht denn halt eifach anderst vöu Ziit ond zum Teil au es Fachwösse...
Wönsch der vöu Erfoug...

22.07.13 11:54
LucyLu 
Re: Hochzeitshomepage

lela, chan da de Canoa nur zuestimme.... oder was isch denn bi ichwünsche nid so toll? Usert de Ablaufziit?

24.07.13 15:11
lela85 

Re: Hochzeitshomepage

ja also ich han jetzt agfange mit ichwuensch.com und s het mi recht packt... ha gseh, das mers doch na chan verlängere... ansuschte gfallt mir alles sehr guet... :)

danke eu!

24.07.13 15:42
dandi78 

Re: Hochzeitshomepage

cool lela dass es jetz doch mit ichwuensche.ch machsch. eg be nämlich sehr zfriede mit dem abieter. wenn me sich chli zit nimmt, cha me sehr vöu us dere homepage mache. wünsche dir vöu spass bim gstalte!

17.11.13 22:51
BlimBlam 
Re: Hochzeitshomepage

hab unsere soeben auf crazyinlove.ch gemacht. geht ganz einfach! in 2h hat man schon eine prima website!

19.11.13 12:18
Annihanni 
Re: Hochzeitshomepage

Wenn du's dauerhaft mit Zugriff auf alles haben willst, wirst du sie wohl oder übel wie jede andere Homepage aufziehen müssen, aber da braucht du dann natürlich jemanden der Ahnung hat

 1 2 3
Parfüm-Fläschli   Hochzigsreis   swisswedding   choschtelos   unerwünschte   Homepage   verlängere   wiiterempfählä   Hochzeitshomepage   Wunschliste   databecker   ichwünsche   crazyinlove   ichwuensche   chinderföteli   unerwünschti   testversion   Hochzitsmess   verschiedene   Dreamweaver