| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Tanzkurs
 1 2 3 4 5
08.02.10 10:26
silver83 

Re: Tanzkurs

hoi chichi, wie ischs gloffä. denken ihr, dass es langet mit dem tanzkurs? mier chönten no en längerä machä, üsers hz isch jo erst im sep. häsch du dini hzschue aka?

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

08.02.10 10:41
speedy 

Re: Tanzkurs

Ui Silver, hesch du dich denn mit de Hochzitsschue an Tanzkurs getraut? Das chäm bi üs gar nid guet, ich ha sogar uf de Strümpf no schwarzi Strieme gha. Uf mine schöne wisse Schue los ich mir erscht am Hochzit sälber und nach de Föteli druf umme trample!

08.02.10 10:48
silver83 

Re: Tanzkurs

ohh neinei, ich gang erst no! echt, den lon i si dihai... ich han nur denkt, dass mä gad scho zgfühl für diä schue bim tanzä überchund.

aber denk legg i eifach hochi normali schue a... sie werden zwar us läder, ich chönt sie scho no pützlä und den wider wiismachä lo.. aber den lon i das lieber

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

08.02.10 11:01
Piglet 

Re: Tanzkurs

Hallo zäme

Schön z'läse dass der aui Fröid am tanze händ!

Zom s'Gfühl öberzcho förs Chleid, d.h. vorauem för's Volume hani mi Reifrock mau för is Tanze agleit. Esch wörkli echli es anders tanze aus e Hose (vorauem ou före Ma). Auerdengs esches denn am Hochzit säuber met em rechtige Chleid nomau ganz anders gsi. Het leider ned so klappet wie ni mer das vorgstöut ha be mer die ganzi Zit hende ofs Chleid gstande... naja, mer händ öis eifach nüt lo amerke.

Vöu Spass no!

08.02.10 11:02
speedy 

Re: Tanzkurs

Jo das isch sicherer. Ich legg denn eifach am letschte Oobe wie scho erwähnt no es bodelangs Chleid a, aber au mit schwarze hoche Pumps. Das mit em vile Stoff wo in Wäg chunnt bim Tanze wott ich ebe denn scho au mol no usprobiere. D Schue lauf i nur grad dehei in dr Wohnig i.
Lg

08.02.10 11:17
silver83 

Re: Tanzkurs

an chleid han i eigentli gar nid denkt, han gmeid, min reifrock hebt mier das chli vu dä bei wäg. ja den würd den au no so probiert mit reifrock ztanzä.

mini schue bin au scho flissig am ilaufä immer mol wieder en nomittag... eigentli immer den wens mi packt, zum glück chan i mis chleid nid sälber aleggä, suscht wür i au no so wösch ufhenkä und bettä



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

08.02.10 11:57
peja 

Re: Tanzkurs

wo göhnd ihr dä eigendli all i tanzschuel?

08.02.10 12:13
Piglet 

Re: Tanzkurs

Jo, e ha ou gmeint, das met em Chleid sig kes Problem, wöu met em Reifrock elei esches super gange (me brucht haut me Platz bem dräie ond so). S'Chleid esch aber jo lenger aus dr Reifrock ond bem tanze schwengt jo das ganze ou hen ond här. Drom chame ebe trotzdäm drufsto (das chont aber secher ou no ofe Schnett vom Chleid a).

08.02.10 12:57
cuenca 

Re: Tanzkurs

@ speedy: das sind doch mal neuigkeiten! Vor allem seid ihr dann eher in der Übung bis zur Hochzeit. Und wer weiss, vielleicht macht Ihr noch weiter

@ silver: also wenn ihr Zeit und Lust habt, macht doch einen längeren! Meistens lernt man im einem Hochzeitstanzkurs nur wenige verschiedene Tänze, in einem "Normalen" 5 oder mehr. Somit macht es auch mehr Spass, denn man kann dann fast zu allem tanzen!

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

08.02.10 13:02
speedy 

Re: Tanzkurs

@cuenca: Nein, zum Weitermachen wird uns der Spass dann wohl zu teuer sein. Es hat zu meinen Überredungskünsten schon sehr stark dazu beigetragen, dass eine Cousine meines Vaters bereits ein Hochzeits-Gratulations-Chärtli geschickt hat, dem sie chf 200.- beigelegt hat.
Aber bis zur Hochzeit ist der Spass riesig.

 1 2 3 4 5
dmigros-clubschuel   verhürotet   Überredungskünsten   migrosclubschuel-kurs   Winterthur   tanzschule-catwalk   Sonntag-Abend-Kurs   Hochsigstanzkurs   Seitwärzsschritte   tanzen-im-hochzeitskleid   migrosclubschuel   Bettendisponentin   Tanzkurs   hochziitstanzkurs   Vielleicht   badenertanzcentrum   Hochzeitstanzkurs   heiraten   September   Hochzeits-Gratulations-Chärtli