| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
An solche welche das Fotoalbum selber machen
 1 2 3 4
09.02.10 21:29
SusanneF 
Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Wenn es etwas teuer als ein Fotobuch sein darf, könntest Du auch bei http://www.sweetmemoryalbums.com bestellen. Für den Aufpreis bekommst Du ein richtig tolles Album, mit professionellen Design, schweren Einband, dicken Seiten in Fotoqualität etc. Der Bestellprozess ist in etwa genauso wie bei den Fotobuchwebsites, nur dass Du Dich nicht selber ums Design kümmern musst

Viele Grüße

Susanne

09.02.10 21:53
peja 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

hi hi

macht auch jemand ein fotobuch selber, nicht über's internet? so selber basteln, meine ich?
wir sind ansonsten bei ifolor, und sehr zufrieden..

grüsse

09.02.10 23:02
Franziska

nicht registriert

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

ich hab auf der Messe die Bücher von book4you.ch angeschaut. Die find ich sehr schön.
es gibt verschiedene Arten, mir hat das buch mit dem plexiglasdeckel so gut gefallen.

Es Grüessli Franziska

26. Juni 2010

10.02.10 09:13
cuenca 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

@ Peja: ich habe mir das zuerst auch überlegt, bin dann aber doch bei einer digitalen Version gelandet. Es braucht etwas gleich viel Zeit, aber Du hast viel die besseren Möglichkeiten mit verschiedengrossen Fotos zu arbeiten. Würdest Du diese so bestellen, käme es vermutlich teurer als die digitale Version. Wir werden aber sicher noch Fotos drucken lassen für die Dankeskärtli und zum aufhängen .

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

10.02.10 14:59
silver83 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

alos ich werd wie scho gseid s album sälber machä.
über chöste han i mier do nu kei gedankä gmacht, den schlussendli muess es eifach gfallä. us erfahrig chan i eifach sägä, wenn mä eis sälber macht hät mä scho viel länger dra (ziitlich). mä muess bilder uswählä und in der richitgä grössi bstellä, evt zueschnidä hintergründ gstaltä ect.

wen mäs online macht, den isch das vielfach scho mit es paar klicks erledigt und got nid so lang. was hald no en vorteil isch, dass mä dsitä gstaltä chan und immer wieder chli veränderä (online) aber wen mä mol ikläbt und zuegschnittä hät, den lot sich meist nümmä me viel änderä und es blibt den so wies isch. drum muess mä sich vorhär gnueg ziit lo zum usprobierä, bevor mä chläbt und schnidet...

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

10.02.10 15:11
cuenca 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

wir haben gestern uns dafür entschieden, dass wir 2 Fotobücher machen (also einfach das selbe 2x bestellen) so können wir eins problemlos mitnehmen und zeigen und das andere bleibt schön.

@ silver: ich habe einige Fotoalben auch so gemacht, und es macht mir immer wieder spass. Aber leider gibt es z.B. die Möglichkeit nicht, ein Foto über beide Seiten zu machen oder das Cover selbst zu gestallten und es würde auch zu dick, wenn man mehrere Fotos aufeinander klebt... ich habe immer sehr lange mit den digitalen Fotoalben, ändere alles möglich ab und verschiebe es (eben, wie mit den echten Fotos auch), aber was natürlich zeitlich wegfällt ist das auswählen der Grösse und das bestellen.

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

10.02.10 15:23
silver83 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

@cuenca

das mit dä 2 fotobüecher isch au no geuti idee!

das stimmt mit em überänad chläbä, aber ich lös das amigs, in dem ich sie zueschnidä so dass sei inänad inä passen. mit kötermässer und co.

ich muess au immer alles wieder ufstellä und zämärumä, will is wäg dä chind nid chan stoh lo. das isch au immer no ä hufä ziit. bim pc, log i mi i und mach witer und wens lütet an der tür den isch schnell gsichert und fertig...

han mier au scho überleid eis online zmachä für dlüt zum aluegä (mitneh zu öpertem) und zbastlätä für üs dihai zum träumä...


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

10.02.10 15:26
Piglet 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Hoi zäme

Mer händ öis ou entschede, s'Albom säuber z'mache. Öises rechtige Hochzitsalbom för öis hani noni gmacht. Aber mer he öisne Öutere je eis of d'Wienachte gschänkt. E be sehr z'frede met dr Qualität. Ou die grosse Fotine öberne A4-Site sind super worde. Dr Fotograf het öis d'Föteli i dr entsprächend grosse Uflösig gä. Mer händs jetzt be dr Migros gmacht (die händ ou cewe). E fende d'Software wörkli no guet. Ha ou öisi Dankescharte met dere säubergstaltet.
Wasi ou cha bestätige esch, dass me mind. glich lang het wie weme d'Föteli wörd ichläbe... e be stondelang vorem PC ghocket. Dr Vorteil esch, d'Föteli löse sech ned ond gheie use oder so, me cha Hendergrondböuder ifüege ond wasi wörkli guet fende: me chas fertige Buech aus Datei abspichere ond chönts no es witers mau lo drocke, wenns z.B. wüest werd.

Fröie mi scho druf wenni ändli Zit ha förs rechtige Albom...

10.02.10 15:38
cuenca 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

@ silver: ja, s'ufrume und wieder füreschleicke han ich gar nid igrächnet... ich chume amigs nach ere Wuche e krise über, wenn immer no alles umestaht und ich immer nonig fertig bin! bis ich amigs no alles zuesätzliche (Charte, Billet, etc.) igchläbed han... ufff... das dured...

@ Piglet: ja, das mit em ablöse und usegheie stimmt...

mir macheds sicher bi ifolor (händ ebe e spezielli Bindig und au chli dickers papier: 200g) und det chasch es au offline mache. Denn chasch - wenns a de tür lütet - eifach uf speichere drucke und muesch dich nid immer iloge (und somit au nid inere gwüsse ziit fertig ha, häsch es denn eifach uf em PC). Aber de Abüter muen jede für sich sälber entscheide

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

16.07.10 12:48
Gloeggli 
Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Hoi zäme

Hat von euch schon mal jemand bei Extra-Film ein Fotobuch gemacht? Die haben im Moment 15% auf Fotobücher.
Würde mich über Erfahrungsberichte freuen.

Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

 1 2 3 4
Hochzeitsalbum   sweetmemoryalbums   verschiedengrossen   Kassensturz-Testsieger   Fotoalbum   Fotobuch   Erfahrigsbrecht   Colorfotoservice   kirchlich   Internetabieter   Internetanbieter   heiraten   Fotobuchwebsites   Hendergrondböuder   professionellen   plexiglasdeckel   Erfahrungsberichte   Leporello-Bindung   Ferien-Fotobook   September