| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Heiraten 2008
 1 2 3
03.10.07 10:26
Tara 

Re: Heiraten 2008

Hallo zusammen

Ich heirate nächstes Jahr am 02.08. Hat jemand eine gute Location für mich für die Hochzeitsfeier im Raum SG/TG/AR/AI. Ausserdem suche ich auch schöne Zivilstandesämter und/oder Kapellen.

Vielen Dank schon im Voraus.

03.10.07 11:34
kokon21 

Re: Heiraten 2008

Hallo Tara

Von wo bist Du den?? Was für Location suchst Du?? Restaurant oder eher Räumlichkeiten wo man den Partyservice anstellen kann??


Zitat:



Hallo zusammen

Ich heirate nächstes Jahr am 02.08. Hat jemand eine gute Location für mich für die Hochzeitsfeier im Raum SG/TG/AR/AI. Ausserdem suche ich auch schöne Zivilstandesämter und/oder Kapellen.

Vielen Dank schon im Voraus.


03.10.07 12:08
Tara 

Re: Heiraten 2008

Hallöchen

Ich wohne in Goldach SG. Habe an ein Restaurant (evtl. auch mit Hotel, weil wir noch ausländische Gäste haben) gedacht. Es kann aber auch ein Raum sein, wo wir nachher ein Catering bestellen würden. Wir sind ca. 40 - 45 Leute.

Grüssli
Tara

07.11.07 15:17
Sued78

nicht registriert

Re: Heiraten 2008

Liebi zuekünftigi Brüüt

Wenn ihr no keis Bruutchleid heit, gönget doch scho gli go luege. Ig ha mis Ändi Oktober scho kauft. Die meiste Gschäfter hei jetzt no Rabatt bis Nov. und Dez., nächer chunt 2008 Kollektion. D'Chleider si aber ganz sicher ned altmodisch und wärde sich nöchst Johr au ned gross verändere. Ig ha dr Schniidertermin scho am 12.1.08. Sie hei mir im Gschäft gseit, das es Afang Johr immer extrem los geit und sie denn fast kei Ziit me hei. Ig bi mit mim Mami und dr Trauzügin im Brautmode Wicky in Beromünster gseh und die hei en super professionelli und nätti Berotig.

Mir hei scho sehr viel definitiv reserviert, hürote aber au 'nur' zivil, defür amene Samstig ufem Schloss. S'Hotel isch au scho buecht (achtung wäge Zimmer, froget, öb zu euchem Datum ev. i dr Umgäbig en Event isch, süst isch denn alles usbuecht). DJ, Apréro, Schloss, Hotel alles reserviert und hüt entscheide mir eus no für en Fotograf. D'Iiladig si mir au scho dranne. Wärde ev. au sälber was bastle, isch halt eifach persönlicher. Es mues ja ned immer weis wie ufwändig si.

Wünsche allne Brüüt s'Besti für DÄ Tag und viel Spass bim Vorbereite.

Wir heiraten am 28.06.08 auf Schloss Habsburg

21.12.07 13:44
SaHa 
Re: Heiraten 2008

Wir heiraten auch im nächsten Jahr und zwar zivilisch und kirchlich am gleichen Tag: 10. Mai 2008...freue mi mega!

Da mer zivilisch am Sa hüratid, simer vo de Date här scho mal igschränkt gsi und wil üsi Wunschlocation für d Fir ade Date vo üsem regionale Zivilstandsamt scho reserviert gsi isch, simer ufs Zivilstandsamt vo mim Heimatkanton usgwiche...

Termin bim Zivilstandsamt Sarne isch fix, Chile (Schlosskapelle Heidegg) isch au fix, Pfarrer hemer au scho, Location für Apéro, plus Apéro-Service isch au reserviert, Location fürs Ässe plus Caterinservice isch äbefalls planed. Musig (en DJ) hemer eigentlich au scho... D Papier sind bstellt, Gspräch mitem Pfarrer scho abgmacht... Am 25. Dez. wärdimer üsi Familie informiere (die wüssid nämli no nüt) und ab Januar d Chärtli verschicke.

 1 2 3
Schlosskapelle   Heiraten   standesamtlich   Vorbereitige   Zivilstandesämter   Brutfüehrerin   Zivilstandsamt   Restaurant   vorbereitet   Einladungskarten   professionelli   Schniidertermin   Hochzeitsfeier   Abschlussprüefige   Apéro-Service   Caterinservice   reserviert   Wunschlocation   Räumlichkeiten   Fotograf