| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kennt jemand Villa Boveri in Baden?
 1 2
29.09.09 19:20
blueme 
Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

23.09.2009
Izacega
Übrigens wer in Littau (LU) gewohnt hat, weiss wie es ist, in einem "Tal" zu leben, Baden ist im Vergleich dazu noch hoch gelegen hihi


Oh, schau mal an..ich bin in Littau aufgewachsen :-)
****************************************************
Zivil geheiratet am 23.12.1988 - Mein Mädchentraum geht in erfüllung am 12.06.2010

09.10.09 12:44
Izacega 
Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

Hab heute reserviert für unsere Hochzeit in der Villa! Der Gartensaal ist ja wunderschööön! Freu mich sooo! :-)

25.07.10 17:02
runelesen 
Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

hallo,

habe mich grad erst angemeldet, weil ich die Beiträge zur Villa Boveri in Baden gelesen habe. Ich interessiere mich auch für den Gartensaal. Aber für uns ist es wichtig, dass wir am gleichen Ort auch einen Apero für ca 100 Gäste halten könnten, aber im Gartensaal geht das nicht. Du hast doch reserviert dort, sind die Aperoräume wirklich nur die "kleinen"Beiden? Oder gibt es noch andere Möglichkeiten?? Ich finde nämlich den Gartensaal auch so toll!!!
runelesen

10.10.13 09:32
Pfingstrose 

Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

Isch zwar en alte Post, aber evt. googled wieder mal öpert denah und ich persönlich find die Kritik garnöd berechtigt. Es isch wunderschön dete. Chli abgschirmt und sehr zentrall. Mer ghört aber nüt vo de Strass. De Gartesaal findi e super Variante falls mer nöd i de Chile hürate wott aber glich möchti, dass die ganzi Gsellschaft chan a de Trauuig debie sie. De Saal isch sehr Liecht durchflueted und vo de Farb her eifach wunderschön (isch natürlich gschmacksach). Zum fotografiere isch de Park au super geignet es het viel Grün, en Brunne und sehr grossi Bäum wo mer au bi Rege schön drunterstah chan. Mega lässig isch sicher au, wenn mer no churz id Altstadt vo Bade wott go fötele! Mummer nur über d Strass laufe und mer isch dete... :) Also ich finds traumhaft und es sehr speziells Standesamt mit dem gewissen etwas. :)

25.02.14 13:55
Evass 

Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

Hallo Zäme, ich interessier mi fürd Ziviltrauuig i de Villa Boveri. Gits Ideeä wo mer nocher de Apéro für ca. 100 Lüüt chönt mache? Bi Rege müest mer jo dinne, häts do e Infrastruktur? Han zwar scho bi de Villa selber agfrögt aber bin ungeduldig und wett wüsse obs öpper scho so gmacht hät und wiäs gsi isch :) Ich find de Gartesaal vo de Föteli wunderschön, müend denn natürlich scho au mal no vor Ort go luege :)

25.02.14 15:52
Pfingstrose 

Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

Hoi Evass... Da hets no einigi Fotis vom Zivilstandesamt! Wege dene hani mi am Schluss ganz klar entschiede... So es schöns hani nüme gfunde.

http://www.marypapadopoulou.com/index.php/blog/hochzeiten/156-marietta-luca-hochzeitsreportage-schweiz

Und fürs Apero oder Esse chönti dir de Limmathof in Bade no empfehle. Wunderschön und direkt am Fluss.

25.02.14 15:54
Pfingstrose 

Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

Oder s Torre in Bade... Het e MEGA Ussicht!

27.02.14 13:22
weddingbee85 

Re: Kennt jemand Villa Boveri in Baden?

die villa boveri ist sehr schön obwohl sie eigentlich mitten in der stadt baden ist. wir haben sie auch angeschaut fürs zivile. wenn wir nicht unser jetziges trauörtchen gefunden hätten, wäre es ziemlich sicher die villa boveri geworden!!

 1 2
Überglücklich   unheimliches   156-marietta-luca-hochzeitsreportage-schweiz   geschrieben   fotografiere   Zivilstandesamt   Gartensaal   verschieden   geheiratet   Mädchentraum   Geschmäcker   irgendwie   Infrastruktur   marypapadopoulou   Möglichkeiten   altertümlich   wunderschööön   Räumlichkeiten   Ziviltrauuig   wunderschön