25.08.12 09:25
MaLu   

|
Re: Bräute Juni 2013
@ jamira, das chunnt druf ah.. bi üs bir apéro-location chasches entweder la mache vo ihne oder säuber gah mache.. mir rechne 800.- für d blueme und denn no 1'000.- für d tischdeko (o mit blueme) was wettsch de für musik? das isch nämlech o no e recht tüüre poste im budget, mir si de o gred chly am umediskutiere.. es hett süsch hie uf heiraten.ch so e budgetrechner
@ all, mir si am studiere und diskutiere wäg dr musik. mir si scho a verschiedenste hochzyte gsi, mit band, ohni band, mit dj ohni dj etc. es het serigi gäh, wos ohni musik würklech sehr trist wär gsi, anderi wo ig d musik nid mal wahrgnoh ha..
üs isches ganz wichtig, dass mir viel zyt hei mit de gäst z rede/zämezsi etc. vom restaurant här hets nid direkt e ideale platz, wo e band chönnti spiele, aber das chönnt me sicher irichte, wenns üs sehr wichtig wär. mir si üs eifach nid so einig, öbs für d stimmig würklech e band bruucht. wie machet dir das?
mir hei itz mal dänkt, am apéro e band z ha, denn bim ässä eifach hintergrundmusik la laufe und nachem ässä heimer e "dj" sprich e kolleg vo üs wo zersch chly playlists laht lah loufe, aber scho o uf d stimmig luegt, was gred so gfragt isch..
|