16.03.15 21:34
Sabsy_87

|
Re: Bräute 2016
lostheaven: Dangge für d'Begrüessig und Dangge dass Ihr au bis am 4ri reserviert heid. Ebe, mir sind uns nonig sicher, aber i fänds au mega schad, wenn mes, wenns grad so schön isch, müesste beende. Obwohl me seit jo, wenns am schönste isch, muess me ufhöre 
Locy: dangge au Dir fürs ufnä ind rundi :) mir hei kei verlobigsparty gmacht, händ d'familie au zwüsche dure informiert, da mir eus regelmässig zu de Geburtstäg sehnd. Bade kenn i mi leider überhaupt nid us, sorry 
Baguette: dangge für dini Tipps, mach mi grad mol no schlau drüber. s'Fauteuil hani schomol agluegt, bi mir aber nid sicher, öb das Rollstuhelgängig isch. Mi Schwiegermami in Spe isch ebe im Rollstuehl, das macht die ganzi Suechi so schwer.
Sakanas: jä, 10'000.- isch sehr viel gäld und au wenns en einmalige Tag söll si, brucht me einigi Zyt, dass ganze gäld uf d'Site ztue. Mir wärde Eus au bi dene 7'000 - 8'000.- umeluege, alles andere isch für eus to much. Das vo dim beste Kolleg findi au denäbe. I hoff, es trifft nid würklech de glich Tag, aso, s'Joor het 365 Täg, die sölle sich e andere ussuche. D'Idee mit de VIP - Charte vo de Baguette find i suuper 
chandini04: dangge au Dir fürs ufnä im Team. Jo, mir sind ebe Endi Juli zämmä cho. Mir hei eigentlich am 31.07 welle fiere, hei scho denkt, jeah, dieses joor isch de 31.07 en Frytig, also isch er nöchst joor en samstig. Und bim vorreserviere vom lokal hei mer denn gmerkt, ähm, nöchst joor isch es schaltjoor.......... voll pinlich gsie, mir sind in dr volle überzügig gsie... jänu, jetzt hei mer halt de 30.07 jä, für das isch de Bürojob suuuper. I han die ganze 83 Site währendem schaffe gläse bi eus lauft im moment rächt wenig wägem Euro... Dis weekend tönt super. Mir mache morn sone Tag, gönd ind Wellnessoase im Schwarzwald; eifach wiedermol nur d'Zyt zu zweit gniesse und d'Seele chli baumle lo Muess grad mol go luege, Pinterest seit mir grad garnüt...
Ordner: I han vo minere Trauzügin sone Büechli becho "100 Hochzeit-Checklisten" do chan me au d'Liste z.Bsp. für d'Gästeliste online abelade. Find i no cool gmacht, so goht hoffentlich nüt unter.. Am Afang hets au no sone Checkliste, was me vor de Ehe alles sött bespräche, z.Bsp. Thema Kinderwunsch und Erziehigsmethode, Glaube / Religion und d'uswürkige uf e Alltag.. Het gueti Tipps dine.
Iladigscharte: Mi GG schafft inere Werbeagentur, jetzt het er e Arbetskollegin gfrogt, öb sie mit eus ins Landhaus Ettenbühl chunnt so im Mai / Juni cho fötteli mache und sie duet denn d'Iladigscharte designe. 
|