17.02.14 08:28
Claudilein

|
Re: Bräute 2014
Guete Morge
Danke no für aui liäbe Wort wäge minere Beste. Ig ha sit denn nüt meh vo ihre khört u irgendwie muessi ehrlichgseit säge, dass das grad zu ihre passt. Ha am Wucheändi no lang mit mim Mami gredt u sie het mir de o gseit, dasses bi mire Fründin immer drum gange isch, dass es ihre guet geit u dass sie e recht negativi Person sigi. Sie sig mit nütem z friede u dass ig jetz eso zfriede bi privat wie im Job, cha sie wie nid vrrchrafte, drum vrsuech sie mir das jetz z vrmiese. Abr das schafft sie nid... 
Janedoe: WOW gratuliere dir recht härzlich zur Hochziit Di bricht tönt ja mega guet, bitz stressig, abr schlussamend doch no schön Sehr schöni Föteli hesch aghänkt! Und wie fühlt sechs eso a, vrhüratet z si? 
Malinchen: Auso ig finde, dass du dert söttsch zum Guaför gah, wo du di wouh füeuhsch. Es cha scho si, dass z Mami vo dinere Kollegin echli enttüscht isch, abr du muesch für di säubr luege u grad aune rächt mache chasches ja de sowieso nid... Abr sie wird das de scho vrstah!  Auso das mit dine Fründinne isch ja o mega doof. Auso isch ja schön, dass sie sech so wei ibringe u o wei häufe, abr dass nur öpert TZ cha wärde, sött ne ja o bewusst si. Chani vrstah, dass di das imische bitz närvt. Sie chönnte ja dir ihri Hieuf abiete u müesse ja eigentli o nid immer aues wüsse...!
Taeboyana: Ja es isch würkli nid eifach. Vor auem wenni irgendwie genau weiss, dass sie mit ihm nie wird glücklich wärde (ussert ig tüüüsche mi grad extrem). Ig findes eifach o so schad, dass sie absolut kei Stouz u kei Säubstachtig het. Entweder het sie eifach immer eso übertriebe, wo sie mir die Sache vrzeut het u es isch eigentli aues gar nid esooo schlimm, odr sie isch würkli eso dumm (sorry, abr es isch eso) u laht sech so behandle u näre höselet sie ihm no nache. Da chani eifach o nümme vieu mache u egau wasi säge, sie macht eh was sie wott... Eh ja, irgendwie wotti mer z Hochziit vo ihre nid vrmiese lah, u dass sie bi üs daheime jetz scho e Wuche z Thema Nr. 1 isch, wenns um z Hochziit geit, denn isch das doch scho z vieu u es schisst mi langsam ah, dass das jetz eso negativ behaftet isch...
Pricana: Ja gäu, nachane vrmieset sie mir de no de Hochziitstag mit ihrere Luune. Nei danke!  Hihi bi ja gspannt uf öii Hochziitsturte. Mir si zwar o ade Hochziitsmäss gsi, abr hei die denn gar nid gseh. Vo wäm isch de die? Gratuliere zude Lohnerhöchig! Isch schön, wenn sech d Müeh lohnt! 
Daenu: Ja es isch mega schad mit minere Fründin. Abr wie du seisch, wahrschienli isch sie eifach frustriert ab ihrere eigete Situation u ig stah haut grad ide Schussbahn. Abr ig muess säge, dass ig irgendwie merke, dass mer a so verschiednige Pünkt im Läbe stöh, dassi nid weiss, wie die Fründschaft wiiter pflege. Auso weisch, mir tüeh hürate u dänke a Familieplanig. Abr mit ihre chani gar nid über settigs redä, wieu sie so anderi Sache im Chopf het! Echt schad!  Z Chleidli isch ja würkli mega härzig! Chani mer guet amene chliine Bluememeitli vorsteue!
Littlefoot: Ja mau luege öb u wenn sie sech besinnt. U wie du seisch, es cha guet si, dasses denn de z spät isch... Bi au denä Sache wo sie mir a Chopf gworfe het, hani eifach o gmerkt, dass sie mi gar nid kennt. Wieu suscht wüsst sie, dass das aues gar nid stimmt, wo sie da vo mir bhouptet... U das het mi eigentli ouno möge. Wie cha sie mi nach 8 Jahr derewäh fautsch ischätze? Schlimm...   Hihi bi ja gspannt, öb du bi dire Deko bliebsch odr no mau änderisch mit de Jute findenis ämu sehr schön!
Nala: WOW hesch ja e erfougriichi Londin-Reis gha! Die Schueh si ja mega schön! M&M's wei mer de ouno mache lah. Wie lang si die ächt haltbar? Ja gäu, öbi sone Fründin bruche, hani mer imfau das Wucheändi o ziemli überleit. Sie het sech o agemein nume gmäudet, wenn sie öpis het wöue (Auso im letschte Jahr ämu). U wie gseit. sie kennt mi irgendwie gar nid... Und uf settigs chani ehrlichgseit vrzichte...
Sue: Ja auso wenn sech das mit öirere Catering-Frou nid gli klärt, denn würdi imfau o luege, dass de rasch chasch wächsle. Wärs de für z Ässe u z Apèro odr nume Apèro?
|