02.08.13 18:49
Lula    

|
Re: Bräute 2014
@malinchen: Bi Ifolor bini ou ga gugge, aber het mi gad nüt überzügt, zumau mir ja ebe dKärtli scho verschickt hei, us "nume" no e Änderig isch. Mir bstelle si jtzt mau bi smartphoto, ganz was eifachs. Zahle 1.60 je Kärtli mit am ne wiise Couvert.
Si dLinks jtzt eigentli gange?
Sit dr glich no zu öichem gmüetleche Obe cho, oder het er di haubi Nacht zSkypet?
Was würkli, ha gad festgstellt, dass mir dämfau meist a Silvester unerloubt Zuckerstöck uechelöh... U für nach am zivile hei mir ou no kouft... Dh GG u i wärde es paar Stund ghürote si, wenn mir scho zerschte mau zämä Seich mache... 
@principessa: Sit dr scho wiiter mit dr Entscheidig wäg am Foto u Videograf? Hei aber sicher beidi ihri Vor u Nachteile, wüu ou es Video wo nit Kinoqualität het, het si Charm! U wenn de eifach e guete Redner fragsch? Kennsch niemert us Dim Familie- Bekanntekreis wo Italienisch chan u guet cha rede? Viellech wäri das ja e Option?
Hey, das si ja würkli super News! Isch ja mega lieb vo ihne Öich zHotelzimmer z'offeriere.
I dänke, dass gieng guet, dAperolüüt göh kurz um, u dObegäscht si unterwägs u närne am Empfang, u wenn öicher TZ no gad froh wäre, isch ja das optimal Mir wärde am Morge ga fötele, mir zwöi u TZ, evtl no mit de Eltere.
Wünsche Dir wunderschöni Ferie - gniess es!
@ninam: Das isch ou e Müglechkeit, i ha aube 2 Tabs offe, im einte schribe, im andere lisi, Site für Site nache, u beantworte jewiils gad im andere
Findes aber super, hesch Du dr Atrag gmacht! Mängisch bruche üser Manne eifach zlang  Het dr 18.6, resp. dr 6.9 für euch e spezielli Bedütig? Wieso heit dr eigentli fasch 3 Mönet drzwüsche?
Und wie ischs Füürwerk gsi? Hesch es chönne gniesse?
@chliini: Ou Dir wunderschöni Ferie u gueti Besserig!
@Jane: Ah ok, isch aber verständlich, das Zapfgeld isch zum Teil echt horrend! Danke füre Tipp, bi ga gugge, gseht guet us, für das wo mir jtzt gad sueche, hani nüt gfunde, ha mir se aber uf dSite ta fürs Zivile - Merci!
Wieso wott de Dini TZ nit scho chli häufe mitplane? Oder sech ustusche? Isch si de würkli zfride mit am Amt aus TZ? Oder isch si sech no gar nit bewusst, was aus uf se zue chunnt? Mir si wie au Jahr im Dorf a di 1. Ougustfiir, si närne no zu Kollege u hei am haubi eis ir Nacht de no e Zuckerstock uecheglah...
Schöni Gläser wo de da kouft hesch, bi aso gspannt, wie das am änd wird usgseh
Wow, das isch mau es Agebot!! Was isch de das für nes Gschäft? U was seit de Din GG drzue? Es isch sicher nit eifach, mim Vater si GG het eis gha, i weiss wies isch, aber es het ja ou siner Vorteile
@Taeboyana: Fröit mi riesig, dass ihr öich i öichere Entscheidig heit chönne bestätige! Ach Du Schande!! Es si ja Wünsch, u kenner Vorgabene, u No-Go's hei ja aui! Du muesch sicher nit öichi Planig oder gar Di i Frag stelle! Es isch öiches Hochzyt, u das söus ou blibe! Das isch auerdings e Schock!! I würdi ihne ganz klar säge, dass es nit dinne liegt, ihne 2'000.- zgäh, dass Ihr öich 500.- heit vorgstellt u das max u zbsp 750.- chöit erhöche, chas ja nit si, dass ihr närne süsch mega müesst ispare, me cha ja ou für 500.- was guet u schöns uf Bei stelle!
Nee überhoupts nit, schliesslech hoffe mir ja aui, dass mir "nume" einisch hürote! Findes aber schön, het Di Din GG so ufgfange!
I würdi ihne ganz ehrlech u offe schribe, wie sehr si Di enttüscht hei, u dass Du erwartisch, dass si öichi Wünsch u Vorstellige respetiere u akzeptiere!
Hoffe es geit Dir besser! Schicke Dir e ganz liebi Umarmig, u viu närve!
Wäg am Outo, wie u ob mirs schmücke weiss i nit, i fändi so Magnetli mit Härzli oder so ou no cool
@Squishy: Wow, mega schöni Location!! Gseht troumhaft us.
Bi üs "müesse" dLüüt im fau ou ca 40 Minute fahre vo Apero zu Festort, bis jtzt si no kenner Reaktione cho, u wenn ou, mir findes zuemuetbar, u so ne Fahrt im Konvoi het ja ou was!
Das Wucheändi louft äuä nit so viu, hei vori no gad dÄnderigskartene fürs Hotel bstellt, u am Resti bestätigt, aber i dänke süsch isch nüt.
Merci viu mau, mir heis jtzt afe bstellt. Bi de gspannt. Danke für de Link, ha mr ne gspicheret, mache ja de evtl dIladige fürs Zivile derte.
@Thommel: Tuet mir sehr leid, was passiert isch mit Dire TZ!
@Stella: Weiss es nit, mit hei üs das überleit, vor am TZ träffe ou überleit. Mir hei aber de eifach gseit, mir warte aber eifach, ob üser TZ frage, u es isch nüt cho, u somit löh mirs ou lah si
|