| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitstanz - Eröffnungstanz
 1 2 3 4 5 6
08.01.10 17:49
Carmile 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

@speedy: au toll, es freut mi für di. was für en kurs machet er denn?
@cherita: cools video. hans mr gad mol agluegt. wenn beid de rhytmus im bluet hend isch es aber gar nöd sone sach, will eigentlich machets immer di gliche 5-6 figure. i glaub es wirkt eifach so willes imene sontige tempo isch und wills beid schön synchron machet. dfigure a sich sind aber nöd so schwierig.

mini idee isch es immer no zerst mit schönem walzer afange und denn uf hip hop/house zwechsle. i weiss ehrlichgseit nur nonig wie i das mit em kleid hikrieg und no go umzieh isch mer zmüähsam. v.a. bini gspannt ob das min GG mitmacht ;-) bzw. wie er sich haltet wenn üebe, üebe, üebe agseit isch.

wenn mer nöd so was witzigs würdet mache, wäret glaub üsi fründe eher überrascht, en eifach traditionelle standardtanz wär zwenig flippig für üs und gar kein tanz gieng gar nöd, da ich fürs lebe gern tanz und zu musik nöd still hebe chan.


erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

08.01.10 20:26
peja 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

die videos sind sooo cool! cha die x mal aluege..

hee, das freut mi sehr für dich! dä viel erfolg.. min zuekünftige isch leider nid so än tanzbegeischterte, aber vielicht chunt das ja no.. dvideo hät er uf all fäll au lässig gfunde..

18.01.10 13:08
speedy 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

@Carmile: Mir händ letschte Sunntig die erschti Lektion vom Easy1 im Catwalk z Winti gha. Es isch no luschtig, min Liebschte het nid all zu vil Taktgfühl. Aber wenn ich ihm schön brav vorzell (eins, zwei, tap, eins, zwei, tap,...) denn isch er en richtig tolle Tänzer. Mir wärded eifach dehei au no zimmlich vil üebe, denn es het uns beidne wahnsinnig Spass gmacht. S einzige, wo ich schad find, isch dass de Jive denn erscht im Easy2 chunnt. (im 1 isch Walzer, Fox, Disco Swing, Merenque und Salsa). Ich hoff, dass ich min Liebschte denn au no zum 2 cha überrede, ha grad gseh, dass diräkt anschliessend an üsere Kurs denn eine stattfindet, au am Sunntig Zobe.

18.01.10 13:15
cuenca 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz


@ Speedy: das tönt doch ganz nach Disco Swing. Aber ich säge Dir, das isch de, wo mer am ehnschte chan tanze. Mir sind am Samschtig grad go üebe und händ so wieder mal chli chöne Figure probiere :-). Mir started morn abig mit em Easy 3. Ich würd uf alli Fäll de Easy 2 mache, denn schuscht isch es langwilig mit de Figure (gid ganz e lässigi Figur im Jive! Und bim Englischwalzer e Möglichkeit, dass es eim nid drümmlig wird) Wer isch eue Kursleiter?


_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

18.01.10 13:23
speedy 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

@cuenca: Uups, ich weiss gar nüm, wie si heisst. E grossi Frau mit lange brune Hoor. Und är heisst Felix. Jo ich möcht uf jede Fall au de Easy 2 no mache. Ha erscht hüt gseh, dass das au am Sunntig Zobe goht, effektiv grad aschliessend an unsere Kurs. Das würd au bis vor de Hochzit no guet länge. Min Liebschte loht sich höchschtens vilicht wäg em Priis chli drvo abschrecke. Aber wenn ich zrugg dänk, wie är mich gescht währed em Tanze agluegt het, denn grieg i grad wieder Hüenerhut. So richtig verliebt, wie en Maa sini Frau bi de Hochzitsvorbereitige halt cha aluege. Do chan ich ihn hoffentlich scho no um de Finger wickle.

18.01.10 20:33
cuenca 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

@ Speedy: Gäll, die manne chönd amigs richtig verliebt luege... und denn chönds nüme ufhöre luege ! Du findsch da sicher de richtig momänt . Klar, isch es nid grad billig, aber sovil zahlsch öpe a jedere Tanzschuel. Denn sind mir nid bim gliche. Wär no luschtig gsi. Aber mir chönd ja denn mal zäme go üebe...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

04.02.10 15:36
cuenca 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Ich wollte mich mal erkundigen, ob sich bei jemandem von Euch schon eine Idee konkretisiert hat im Bezug auf den Eröffnungstanz...

Wir wissen immer noch nicht genau, was wir machen wollen... entschieden uns aber, einen musikstil auszusuchen und dann mal in youtube zu schauen, was es alles so für tänze dazu gibt...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

04.02.10 16:14
Franziska

nicht registriert

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Wir haben fast die gleichen Lieder zusammengestellt, nur die Sequenzen etwas länger!
Nun sind wir am üben, lach, lach.....

http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU

Es Grüessi Franziska 26. Juni 210

Zuletzt bearbeitet am 04.02.2010

04.02.10 16:20
silver83 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

franziska, dass isch au min favorit!

mier wön aber den noch dem "astrengendä" tanz glich den no einä nur für üs zum gnüssä. im momnet gfallt mier das lied super

www.youtube.com/watch?v=d1BgYTZ4Mxc

ich find dä eifach zum träumä... naja der text isch chli interpreationssach...


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

04.02.10 19:50
taiga

nicht registriert

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Wir haben den gleichen am laufen wie Franziska...
Haben aber noch nicht alle Lieder gefunden... kannst du uns evtl. weiter helfen?

-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*
Heiraten 11.08.2011 & 13.08.2011 Kirchlich

 1 2 3 4 5 6
Tanzvorkenntnisse   Hochzitsvorbereitige   youtube   Englisch-Walzer   kirchlich   Hochzeitsfest   migrosklubschule   Geburtstagsgeschenk   v=4-94JhLEiN0&feature=fvst   zusammengestellt   heiraten   Hochzeitstanz   Eröffnungstanz   feature=related   tanzmusik-online   hochzeits-tanzkurs   interpreationssach   September   semiprofessionel   tanzbegeischterte