| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitstanz - Eröffnungstanz
 1 2 3 4 5 6
06.01.10 17:02
cuenca 

Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Hallo zusammen

Ich habe das Forum etwas durchgeschaut, aber leider nur etwas alte Threads gefunden zu diesem Thema, darum hier ein neues.

Für uns steht fest, dass wir tanzen werden, wir haben schon früher intensiv getanzt und nun wieder mit einem Basiskurs begonnen. Wir würden gerne etwas spezielles zeigen und dachten dabei an den Tango aus "Darf ich bitten" (mit JLo und Richard Gere).

Ich weiss aber nicht, ob das in einem Hochzeitskleid wirklich gut aussieht. Was denkt ihr?

Was tanzt Ihr an der Eröffnung und wem gehört der 2. Tanz?

Merci für Eure Hilfe!

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

06.01.10 17:08
schusseli 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Hi Cuenca

Es sieht sicher schön aus diesen Tango zu tanzen. Ich kann mir jedoch vorstellen, dass das viel Vorübung braucht. Aber wenn ihr eh schon so tanzbegeistert seid, kann das sicher gut klappen.
Ihr habt ja jetzt auch noch genügend Zeit um zu üben.
Ich kann mir höchstens vorstellen, dass es ja nach Kleid etwas schwierig wird den Tango zu tanzen. In meinem hätte ich da glaube ich so meine Probleme und muss schon beim Walzer aufpassen



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

06.01.10 17:13
Carmile 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

HI Cuenca

Wir haben so etwas geplant http://www.youtube.com/watch?v=Vqiw-Kqtlr0

:-))))))

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

06.01.10 17:13
silver83 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Hoi cuenca
also ich kennä der tanz etz nid wo du meinsch, han zwar der film gsie, isch aber au scho es ziitli här

aber ich findä, dass wen ihr dä tango guet tanze chön, den gsied das au imnä hz chleid super us. mini meinig isch, machä was eim spass macht und wen ihr en tango wön, den isch das für euri gäst au öpis bsunders, suscht gits jo meistens en hz walzer und dä no meh schlächt als rächt

also mier gön au no in tanzschuel, aber meh für dä ganz obig, den mier hen üs fest vorgno, für dä fall dass es den au guet usgsied bi üs

www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU

mini fründi isch ä gueti tänzerin und studiert au immer so choreographiä i für ihri tanztruppä.

und zu dinärä frog, ich werd min 2tä tanz sicher mit minem paps tanzä, er sich hald min liebstä und den no der schwigervater, und nochhär chund den sicher wiedermol min ma dra...

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

06.01.10 17:45
speedy 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Naja, also ich cha mir en Tango im Hochzitschleid nid vorstelle. Aber mir tanzed au nid so wie ihr, ich bi scho froh, wenn mir de Walzer denn ane bringed. Und natürlich chunnts au ufs Chleid druf a. Aber wennd würklich no sonen richtige Unterroch und es wits Chleid hesch, denn gseht me jo vili Bewegige vo dir bim Tango gar nid, oder?
De zweiti Tanz ghört bi mir au ganz klar mim Papi. Alles andere los ich denn eifach uf mich zue cho, witer plan ich nonig.
Ach mann, ich weiss nonig mol zu was für eme Stück mir sölled tanze... Wird immer iversüchtig wenn ich so Tanzfilm lueg, aber in 3 Mönet lernt me das halt nüm...

06.01.10 17:57
Carmile 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Hey speedy

wenn chli uf youtube luegsch findsch sicher es passends lied. eifach mol wedding dance igeh.

und, wenn dir stanze wichtig isch und er wöret 2-3 mol ir wuche zeme go tanze (was natürli au ufwändig isch :-)), denn würdet er sicher en super tanz chönne hilegge.

mer hend früher mol 5 tanzkürs gmacht, allgemein und denn disco fox ufbauend. isch aber scho lang her und er isch leider nöd gad dä wo sich schritt guet merke chan. frau sött jo denn amigs geduldig warte bis er sis konzept zemehät und nöd selber afange welle führe:-)) i hoff mer kriegets dur en uffrischig oder es paar privatstunde ir tanzschuel wieder hi. da es aber nur ein tanz isch und i sowieso di zwot hälfti vom tanz uf hip hop oder sowas umstelle will, spielt mir alles nöd sone grossi rolle. und noch dem eine tanz machet mer party, disco und fertig isch mit bravem paartanz :-)

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

06.01.10 18:12
cuenca 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

hallo speedy

Mitti Januar fanged im Catwalk (bim HB Winti) die noie Kürs ah (6 öbig) und det lernsch de Walzer ganz bestimmt und no es paar anderi... mälded oi doch eifach ah... verlühre tuesch nüt und wenn ihr denn en tanzlehrer känned, denn chasch immer no privatstunde näh!

Das mit em Chleid und em Tango stimmt scho... hmmm... muen mer das nomal überlege (obwohl ich ja no keis chleid han, au no keis probiert, aber es wird sicher nid eso eis si, wo mer d'bei gseht, sprich en mini )

ja, ich glaube, de zweit wird ich au mim papi göne... er tanzt gärn und wär sicher stolz

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

06.01.10 18:20
taiga

nicht registriert

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Also mir händ dä tanz au gseh
sind jetzt alli Lieder am zäme sueche und wärdet au dänn so was tanze:-) uf das wirdi mi sicher au mega freue!!!


Verliebt seit 15.05.05
Verlobt seit 02.12.09
Heiraten evtl. 2011

06.01.10 18:32
silver83 

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

also mier gfallen au no es paat tanzilagä vu dem flashmop

www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM

au dolies und der walzer sind super

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag


Zuletzt bearbeitet am 06.01.2010

06.01.10 19:01
Franziska

nicht registriert

Re: Hochzeitstanz - Eröffnungstanz

Toll Carmille.....ha,ha

Wir sind am Üben, denn wir machen wirklich sowas. Ich hab das meinem Mann mal gezeigt,im Internet. Plötzlich lachte er und meinte, hast du mut? Erst dachte ich er macht einen Witz.

Wir fangen mit dem langsamen Tanz; Ewigi Liebi an, aber so richtig wie im Kindergarten. Rechts zusammen , links zusammen. Danach wirds fetzig! Wir üben mit den Trauzeugen, denn die kommen plötzlich auch noch dazu.
Hoffentlich geht das dann auch mit dem Kleid!
Es Grüessli Franziska

26. Juni 2010

 1 2 3 4 5 6
interpreationssach   v=4-94JhLEiN0&feature=fvst   Hochzitsvorbereitige   feature=related   Englisch-Walzer   youtube   September   hochzeits-tanzkurs   migrosklubschule   Geburtstagsgeschenk   Tanzvorkenntnisse   semiprofessionel   tanzbegeischterte   zusammengestellt   tanzmusik-online   heiraten   Hochzeitstanz   kirchlich   Hochzeitsfest   Eröffnungstanz