| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?
 1 2 3
17.03.10 16:23
sheilyn 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

ich denke ich muss nicht wirklich weinen. :)
vieleicht kämpfe ich einmal oder 2 mal einbisschen damit und verdrücke ein trändli, aber mehr dann nicht, denke ich zumindest! mal sehen! :p
und wenn doch? naja, dann raus damit! ^^ dann kullern halt die freuden tränen und jeder hat ja sicher ein taschentüchli dabei. :)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

17.03.10 16:48
calla 
Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

ich persönlich finde es sehr schön, wenn vor freude geweint wird. was mich erstaunt ist, mehrere bräute (inkl. meiner mom) die sehr, sehr nahe am wasser gebaut sind und vor der hochzeit immer sagten:" ich werde ganz bestimmt weinen" habens nicht getan. meine mom meinte, sie hätte gar keine zeit gehabt daran zu denken, erst als sie am nächsten morgen alle geschenke aufgemacht und die karten gelesen haben musste sie rotz und und wasser heulen... lustig, diese verkehrte welt..

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

17.03.10 16:52
peja 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

meine familie und ich sind auch sehr emotional.. wenn ich nur schon daran denke, fliessen bei mir fast die tränen.. ABER.. ich habe schon von einigen bräuten gehört, dass sie doch nicht tränen vergissen.. der moment und der tag allgemein sei so eindrucksvoll, zum geniessen ect. das sie da fast keine "zeit" dazu hatten.. mal schauen wie das ist bei mir/uns.. wahrscheinlich kommt es dann doch erst, wenn wir einen moment zu zweit haben.. :-)

wir steuern da auch etwas dagegen mit der musik... machen zum teil mit der musik während der trauung auch einen auf freude, spass :-) dann ist es vielleicht auch etwas anders..

17.03.10 16:53
seeletaenzli 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

ech chan dem sooooooooooo guet nochefühle...
ganz am afang vo de trauuig lauft bi üs canon vom pachelbel... ond das lied berüehrt mi jedes mol sehr emotional (min gg öbrigens au)..
also den werd zerscht das lied abgloh, bevor öberhaupt öppis gredt werd... ond ech werd den scho hüüle.. ond den eschs gloffe... den ben i nor no am hüüle... ond das macht mer scho au es betz sorge...

es god ned oms schäme, sondern das es onagnähm esch. ond au bi mer han i s'gfühl dass den alli gfühl metspelled... wenns mol lauft, den laufts, ond laufts ond laufts...

also s'makeup muen ganz bestemmt enorm wasserfescht si... ond ben mer glich ned secher, dass es dem ganze mag z'stand ha


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

17.03.10 20:01
Yasi 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

Liebi Brüütlis

Genau die Befürchtig hani vorem Hochzig au gha. und was isch gsii? ich han scho bim inelaufe ghüület! und denn isches würkli schwierig gsi zum höre. han s'Taschetüechli vo mim Maa bis ufs allerletschti uusgreizt. han au bide Trauuig und de Lieder müesse Träne vergüsse. zwüschedure hani wieder glacht wie verruckt.

So isches halt gsi. Mir isches scho chli unangnehm gsi. Het au gern me Tüechli gha. Interessanterwiis händ mir einigi Lüüt nachane gseit, sie heigeds so mega schön gfunde, dass ich so emotional und echt gsi seig. nöd irgendwie gekünstelt. Sie händ gseit, dass sie so no me gmerkt händ, wie tüüf mich das berüehrt, dass ich jetzd de wunderbari (für mich de besti) Maa dörf hürote.

Das söll natürli nöd heisse, dass Brüüt, wo nöd weined das nöd au empfindet. aber ebe, ich bin halt au sehr emotional und so hets passt und d'Lüüt nehmed das positiv uf. lueged villicht eifach, dass oi mol öpper chan Nachschub a Taschetüechli geh.

lg Yasi

17.03.10 22:35
Gioia25 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]


Guets Thema ...

Also ich wird sicherlich au hüle, dänk i mol, da ich würklech en sehr emotionalä Mensch bi. Ich hül wäge allem .

AAAAAbbbeeeeer das hani au scho gseit wo ich mit unsem Chind schwanger gsi bi, han immer ,,Mein Baby,, uf RTL gluegt und ha bi jederä Geburt ghült , und ha immer gseit wen mis chind uf dWält chunt hüli sicher au so. Aber nene, nach dem si mir mis Buscheli ufe Buch gleit hei, hani sogar no dAuge en Moment zue gha,und woni den dAug ufgmacht han hani min Fründ gseh, und Er het Brüelet und Glache mitenand und nachenand ,sicher 10min lang. Und ich nid mol,bi aber au gaaaaaaaaaaaaanz fescht Glücklich gsi.

Jo luege mr mol obi bim Izug in dChille hüle due .

Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 17.03.2010

17.03.10 22:52
cuenca 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

Danke Yasi, ich werde schauen, dass ich jemanden habe, der genug taschentücher dabei hat :-)

Vielleicht mache ich mir da einfach auch zuviele Gedanken... ich lass es am besten einfach mal auf mich zukommen...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

24.03.10 11:22
nicarina1985 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

Hallo Ihr..

i bin amol jetzt scho mega nöch am wasser baut.. i känn das nöd so extrem vo mir.. aber sit i weiss dasi hürot do hüli au scho viel meh vorem fernseh wänn e schöni szene isch..
i finds aber es schöns gfühl und wirds dänn au zueloh.. muess au sägä während dä vorbereitige do hani mi au recht müesse beherrsche i gwüsse situatione heti au eifach vor freud chöne hüle..

wasi dägägä mach isch eifach wasserfests makeup.. da isch dänn bitter nötig..

24.03.10 12:05
Piglet 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

Hatten wir das Thema nicht schon mal??

Egal.
Ich bin auch so eine, die heulend vor dem TV sitzt und hab gedacht, das wäre sicher auch an meiner Hochzeit so (bei der Hochzeit meiner Trauzeugin hab ich ein paar Tränchen verdrückt). Und siehe da, ich war zwar einmal nahe dran, aber sonst nix! Ich war einfach so happy und irgendwie so eingenommen von allem was so passiert ist, dass ich keine einzige Träne geweint habe. Dafür mein Paps, der sonst nie weint...
Erst nach dem Fest, beim Lesen der Karten ist es dann aus mir herausgebrochen. Eine richtige Flut Freudentränen.
@ calla: da gings mir wohl wie deiner Mom!

Also, lasst es einfach auf euch zukommen, ihr könnt es eh nicht beeinflussen! Einfach dem Zukünftigen ein paar Extra-Nastüchli zur Aufbewahrung geben, für alle Fälle.

Zuletzt bearbeitet am 24.03.2010

25.03.10 16:12
speedy 

Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?

Ach Hase!
Ich bin erst jetzt auf diesen Thread gestossen. Wir haben auch einen Gospelchor engagiert. Aber: Ich hab schon in der ganz normalen Probe des Chores, wo wir die Lieder definitiv ausgesucht haben, geweint! Wie wird das wohl dann in der Kirche. Aber ich denke: Was solls? Die mich kennen, wissen, dass ich nun mal nahe am Wasser gebaut bin. Ich weine aus Freude, aus Trauer, ja selbst aus Wut. In der Kirche sowieso, mir kommen manchmal schon an einem normalen Sonntag Morgen Tränen weil ich die Musik so schön finde. Und vielleicht gehts uns ja dann doch auch wie Piglet oder anderen Bräuten, die kein einziges Tränli vergossen haben während der Hochzeit. Man wird sehen...

 1 2 3
taschentücher   schlussendlich   allerletschti   dchirchäglockä   musikvorschlag   emotional   umgehen   Interessanterwiis   Taschetüechli   Hochzeitstag   Emotionen   herausgebrochen   Extra-Nastüchli   schadensbegrenzig   taschentüchli   nachzuschminken   Freudentränen   Einfach   Hochzeit   wahrscheinlich