| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Eheversprechen
 1 .. 3 4 5 6 7
28.07.12 16:35
angiyves 

Re: Eheversprechen

MaLu:
isch das kes problem gsi?
d mama vo mire fründin wohnt in hawaii und chunnt o zweimal im jahr id schwyz, aber si het gseit, si tüegi mega doof am zoll..
muess villecht nomal frage
hmmm bali, dert wetti soooo gern id flitterwoche!
wo göht dir eigentlich härä?


Mir gönn uf Bali

Die kenne ebe viel Lüt und au viel Lüt am Zoll

28.07.12 16:36
angiyves 

Re: Eheversprechen

MaLu:
merci lula.. muess nur luege, dasses denn nid z "technisch" wird..

und du angi? bisch witercho?


Jo gschribe hanis und glaub es isch guet so! Lis es denn no minere TZ vor. Es isch öbbe 3/4 Site handgschribe.
Ha leider no kei Idee, wo ichs könnt drufschribe. Kunnt mir eifach kei passendi Idee

29.07.12 08:46
MaLu 

Re: Eheversprechen

oh so schööön... u das geit scho gar nüm lang...
muess däm fall mal luege, dass die öpper bim zoll kennelernt..

schriebs/chläbs doch ufne platte, isch zwar nid so handlich, aber passt ämu zum thema

29.07.12 09:41
angiyves 

Re: Eheversprechen

MaLu:
oh so schööön... u das geit scho gar nüm lang...
muess däm fall mal luege, dass die öpper bim zoll kennelernt..

schriebs/chläbs doch ufne platte, isch zwar nid so handlich, aber passt ämu zum thema

Das isch e Hammer Idee!!! Es git jo so kleineri!!! Uf was söllis schribe?

29.07.12 09:51
lolo 

Re: Eheversprechen

ich finde die idee auch super!.....vielleicht mit einem weissem Stift auf schwarzes Papier und dieses auf die Platte kleben?

29.07.12 14:26
angiyves 

Re: Eheversprechen

lolo:
ich finde die idee auch super!.....vielleicht mit einem weissem Stift auf schwarzes Papier und dieses auf die Platte kleben?


Es ist eben eine kleine Platte, da hat knapp 1/4 einer A 4 Seite Platz und mit PC geschrieben reicht das gerade so! mein GG hat gesagt, dass ein guter Drucker auch auf anderen Papieren drucken kann. Geh mal schauen, was es in der Papeterie hat.

30.07.12 08:29
MaLu 

Re: Eheversprechen

das freut mi..

findsch sicher es schöns papier wo chasch druf drucke..

vo hand wirds scho chly knapp, ussert du schriebsch im kreis ume..

26.06.13 17:39
Poshy 
Re: Eheversprechen

Hoi zäme

Ich bin scho länger ä stilli mitleserin und brüete grad ob mim Eheverspreche.

Gern würd ich vo Eu "HZ-Profis" mal ghöre was ihr dazue meinet. Isches ächt chli z`lang?

Liebe ...,
morn simer 6 Jahr zäme.
Eigentlich scho zimli lang, wenn mer bedänkt wiä wenig Chance üs diä einte usgrechnet händ und doch isches nüd, in Anbetracht desse, was mir üs hüt verspreched.

Hüt söll MIR mached mal nöd heisse „dMxx macht!“, (insider) sondern hüt heissts: MIR mached us DU und ICH ä Gmeinsamkeit für dEwigkeit!

Mer söll nänand nöd als selbstverständlich ahnä, aber all üsi Tate uf dem Weg dahi händ sich so selbstverständlich agfühlt.
d`Liebi, dä Respekt und s`Vertraue zu dir und all das wo ich dir chan geh chunt selbstverständlich…
us mim tüfste innere und vo ganzem Herze.

I Aweseheit vo all üsene liebste und vor Gott, möchte ich dir hüt verspreche, dich uf allne Wege z`begleite, au wenn dä Weg mal steil und unendlich erschiint.
Wenn du trurig bisch will ich dich tröste und für dich kämpfe wenn dir mal dKraft fehlt.
Gmeinsam schöni Stunde erläbe und selber welchi erschaffe,
mitenand lache und eim äs lache schenke wenns em andere schwer fallt.

Ich will dich witerhin liebe, ehre, achte und dir mini Treui schwöre.
Dä Ring a dinere Hand söll dich stets dra erinnere.

Hand i Hand -äs Läbe lang!

Ich liebe DICH

26.06.13 17:44
himbeer 

Re: Eheversprechen

oh wow, das isch ja mega herzig. ich finds überhaupt nöd z lang...

07.08.13 15:28
grinsebacke79

nicht registriert

Re: Eheversprechen

das isch ja mega schö gschriebe..

 1 .. 3 4 5 6 7
Eheversprechen   eigentlich   Vorbereitungszeit   ferie-erinnerige   geschrieben   Vortragen   Eheverspräche   liebeserklärung   selbstgeschriebenes   Liebesgeschichte   selbstverständlich…   Standardvariante   versprechen   selbstverständlich   Erfahrungsberichte   Beziehungsanfang   Auswendiglernen   Eheversprechens   video-botschaft   eheverspreche