| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Eheversprechen
 1 2 3 4 5 6 7
25.07.12 12:41
MaLu 

Re: Eheversprechen

@ angiyves.. huii... ja das wär bi mir o z problem..
drum überchunnt mine e video-botschaft wenns sowit isch

25.07.12 12:42
angiyves 

Re: Eheversprechen

MaLu:
@ angiyves.. huii... ja das wär bi mir o z problem..
drum überchunnt mine e video-botschaft wenns sowit isch

Im Ärnscht? haha, so genial!

25.07.12 12:48
MaLu 

Re: Eheversprechen

ja im ernst
i gah im video alli orte gah bsueche wo für üs wichtig si (schwierig wirds nur mit de ferie-erinnerige.. ), lah im hintergrund lieder lah spiele wo üs begleitet hei und liese denn z eheverspreche derzue..
weisch wieni meine..? i würds ächt nid schaffe, vor allne lüt und i dere situation das fürezgackse wasi wett sägä..

Zuletzt bearbeitet am 25.07.12 12:49

25.07.12 12:50
angiyves 

Re: Eheversprechen

MaLu:
ja im ernst
i gah im video alli orte gah bsueche wo für üs wichtig si (schwierig wirds nur mit de ferie-erinnerige.. ), lah im hintergrund lieder lah spiele wo üs begleitet hei und liese denn z eheverspreche derzue..
weisch wieni meine..? i würds ächt nid schaffe, vor allne lüt und i dere situation das fürezgackse wasi wett sägä..

Du bisch jo de Brüller!!! So genial!!!

26.07.12 08:38
MaLu 

Re: Eheversprechen



ui angi angi angi... (wenni itz näbe dran würd stah, würdi womöglech no am ärmel zupfe )
darfi frage vo wo du die HAMMER brutstruuss hesch?
i liebe frangipanis !!! aber ha gmeint di überchunnsch hie nid? ha sogar scho d mama vo mire fründin bätä, mir doch es gheims päckli vo hawaii z schicke

26.07.12 09:09
angiyves 

Re: Eheversprechen

Hey MaLu

Mi Brutstruss isch vo Bali! Mi Schwigerdad goht jedes Joor uf Bali und denn het är mir letscht Mol dä Brutstruss, edli Armbändel, Bluemekette, kleini Strüssli und Blüete mitbrocht

26.07.12 09:23
MaLu 

Re: Eheversprechen

isch das kes problem gsi?
d mama vo mire fründin wohnt in hawaii und chunnt o zweimal im jahr id schwyz, aber si het gseit, si tüegi mega doof am zoll..
muess villecht nomal frage
hmmm bali, dert wetti soooo gern id flitterwoche!
wo göht dir eigentlich härä?

Zuletzt bearbeitet am 26.07.12 09:27

26.07.12 10:03
Lula 

Re: Eheversprechen

Wow , MaLu, das tönt wunderschön mit Dim Eheverspräche!!

26.07.12 10:33
MaLu 

Re: Eheversprechen

merci lula.. muess nur luege, dasses denn nid z "technisch" wird..

und du angi? bisch witercho?

28.07.12 16:23
persephoneia 
Re: Eheversprechen

Bruucht meh denn numme für Kirche es Eheverspräche oder au fürs Standesamt? Mir nämet de Text us dem katholische Gsangsbüechli und ändere ihn chli ab.

 1 2 3 4 5 6 7
Eheverspräche   Eheversprechens   Vortragen   video-botschaft   geschrieben   Eheversprechen   versprechen   liebeserklärung   ferie-erinnerige   Standardvariante   Auswendiglernen   eigentlich   selbstverständlich   Vorbereitungszeit   eheverspreche   Erfahrungsberichte   selbstgeschriebenes   Liebesgeschichte   Beziehungsanfang   selbstverständlich…