| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2012 Bräute
 1 2 3 4 5 .. 14 .. 23
02.12.11 12:42
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Willkomme Chäferli! Wo hürated ir?

Hm, nei, eigentlich nid, viellicht hani ja ä Zwillingsschwöster?

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

02.12.11 15:02
Chaeferli1 

Re: Mai 2012 Bräute

Mier hüratid in Luzern im Portraitsaal.
Hesch du au es wisses Chleid fürs Zivil?

Ja, gsehd so us als hättsch du en Namensvetterin

02.12.11 15:21
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Portraitsaal, tönt guet! Mir hürated ebe im Schloss Rapperswil im Rittersaal. Nei, ich bin sone komischi wo nöd in wiis hürated Da ich hellblondi Haar han und sehr helli Huut, gfallt mir das nöd a mir. Ich han äs petrolfarbigs Chleid. Das passt super zu mine Auge
Du häsch dis chleid scho gfunde?

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

02.12.11 16:27
Chaeferli1 

Re: Mai 2012 Bräute

ou petrol isch au mini lieblingsfarb! Das gseht sicher hammermässig us und wird dini Auge richtig betone !

Ich ga erst Ändi Dezember uf Kleider-Suechi mit minnere Schwes und Muetter.
Die wüssid äbe nu gar nüd vo ihrem Glück... Mini Muetter isch jetzt längeri Ziit im Usland uf Reise gsi. Das Weekend hemmer bi üsne Familie es Ässe und de wärdemers säge. Bi ja etz scho mega nervös, aber ich freue mich riesig !

02.12.11 16:41
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ich hoffs Momol das passt scho! Ich ha mich au eifach ni ime wisse chleid gse. Dänn bini mit änere kollegin go lädele und mir händ gfunde, chum mir gönd doch go Chleider probiere :) Tja, und dänn isches s zweit gsi woni agha han, und hans nüme wele abzie. Mues nuno une chürze und obe äs bitzli inä, dänn passts! Und mir isch au grad glich gsi dasis chleid scho han, bin nöd sooonen Shopaholic.

Na denn viel Spass bim probiere und dä vorbereitige, ich bin fängs di ganz zit da inne macht süchig! Und ganz ä schöns ässe, si werded sich sicher riesig für eu freue!

PS: Weisch was ischs erste gsi wo mini Mueter und mini Schwimu (wo Gottseidank ä ganz unkomplizierti isch) gseit händ woses ghört händ? Ou so schön, aber gäll, ich mues dänn kei Red halte

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

02.12.11 17:21
Chaeferli1 

Re: Mai 2012 Bräute

Chasch dis Chleid grad det la chürze la wotts au kauft hesch?
Ich hoffe, dasi au sone "magic moment" ha wie du bim probiere .
Jaja ich bin au so forumsüchtig... unglaublich! Aber die vorbereitige machid eifach sooooo unglaublich spass!

Jöööö, so härzig vo dinne müettere. ich han zum glück au es super verhältins zu minnere Schwimu.
Hend ier d Iladige scho useglah?

02.12.11 18:05
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ja das isch no praktisch, äs isch ebe jetzt au immer no det. Vorallem wirds dänn nid wüescht wänns bi mir irgendwo umelit, im Schrank häts kei Platz.
Das häsch sicher! Und wännd ä paar probiersch wo der nöd passed weisch au scho me.

Ja gäll, mues mi amigs bide nase nä dasi nöd all füf minute gang go luege und dänn entüscht bin wänn niemert öppis gschribe hät

Ich säg ders, ich bin so froh! Mä ghört immer soviel Horrorgschichtlis vo Müetere.
Das isch ein Grund gsi dasi scho ziemli schnäll gwüsst han dasi mit mim Ex nöd alt wirde, sini Mueter isch soooones Räf gsi!

Nei nanig, ich wetts aber no das Jahr abschicke. Da min GG gfunde hät er machi lieber öpis Praktischs statt nu plane, hät er dä Uftrag d Chärtli zmache, muesem aber nomal Bei mache! Dummerwis fählt üs no äs gschids Föteli, das hämmer völlig verschlampt. Das mues jetzt das Weekend ane. Hoffentlich hebts Wätter no! Und wie wit sind ihr?

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

05.12.11 09:53
Chaeferli1 

Re: Mai 2012 Bräute

Hender es schöns Weekend gha?

@bellastella. und hender es Föteli für d Iladige chönne mache? Machider d Chärtli ufem Internet sälber?
Wow, im Schloss z Rapperswil isch sicher au meeeega schön?!?! Mier hend üses Ässe au imne Schloss. Finde das de Hammer und wiene richtigi Märlihochziit ...

Mier hend üsi Familiene informiert und es sind alli überglücklich . D Müettere und mini Schwes hend sogar Träne gha vor Freud. Mini Schwes isch mini Trauzügin.
Zudem hemmer üsi Ringaprob gha und die fertige Ring chömmer am 17.12. abhole .

Zwüsche Wiehnachte und Neujahr gönd mini Muetter, Schwes und ich es paar Täg go Wellnesse und nutzid die Glägeheit fürs Bruutchleid-shopping.
Als nächschts mönd mier au nu es Föteli und d Iladige mache.

05.12.11 14:35
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

@Chaeferl, ja mer händ äs paar chöne mache ohni Räge. Äs isch zwar nöd sunnig gsi, aber für öpis gits ja Photoshop Mal luege öb das öpis wird. Ja min GG isch da nöd schlächt und er bastled no gern, drum machemers sälber, mer händ aber au eifach nüt gfunde wo üs gfalle hät. Wird eher schlicht, aber das passt guet zu üs.
Ja sSchloss in Rappi isch sehr schön, sicher schöner als s normale Traulokal Dä Apero hämmer ja im Ritterhus Buebike, das isch me ä Burg, unds Fest am Abig ime Ferieheim, ganz eifach aber mit Hammer Ussicht.

Das freut mi das euri Familie freud gha händ, d Freud isch amäl grad dopplet so gross! Wow, ier händ euri Ring scho? Wobi isch wohl gschider dases no äs wili gat, chönnt warschinli d Finger nid devo la

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

06.12.11 08:48
Chaeferli1 

Re: Mai 2012 Bräute

Ich bin ja uf üchi Chärtli gspannt !!
Ich han gester zwei Vorschläg für min GG gmacht und etz söttemer äbe au nu es Foti ha.

Das stimmt, d Freud isch jetzt nu viel grösser. Mis Mami hed gester aglütet und gseid, dass sie sich das scho gwünscht heig und mier ihre keis schöners Gschänk hättid chönne mache... Und d Muetter vom GG hed au numal aglütet und gfragt, öb das wirklich ächt sigi oder ob sie nume träumt heig hihihi härzig. Am GG sine Vater strahli de ganz Tag wiene Maiechäfer...

Also d Ring hend mier nu nid drheime, die chömmer aber pünktlich uf Wiehnachte abhole ! Mier hend drum en "Spezialafertigung" bimne Goldschmied la mache. Letscht SA isch d Ring-Aprob gsi und ich ha chönne säge wo und wieviel Diamäntli ich wett...

 1 2 3 4 5 .. 14 .. 23
Schloss   Verliebt   Wedding   Märlihochziit   Trollkjerring   wunderwunderwunderschöne   geheiratet   verlobt   eigentlich   riiiiiiiiiiiiiiiiiiiisig   Hochziitsgsellschaftä   wünsche   Ehevorbereitungsgespräch   heiraten   bellastella   Schlechwettervariante   Tinebine   langsam   verheiratet   unvergesslichtraumhafte