| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2015
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 19
13.01.15 21:29
Pfupf7 

Re: August Bräute 2015

Oh das tönt wunderbar...

Mir händ zerst Las Vegas welle näh, will i det de Atrag becho han. Aber es passt überhaupt nöd zu de Location. Drum lömer das ez si und mached eifach alles mit de Farbe und Holz passend (Tischchärtli ufeme Ast, Menucharte mit eme rosa Rahme und dIladige au mit dem rosa Rahme und Ast) Zitat suechemer no es passends)

Ah kuul, de händer dLocation ide Stadt Züri?
Ha gläse ihr möched Badesalz als Gastgebergschänk?! Tönt super! Was mached ihr andere so?

14.01.15 08:43
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Ja, mir sind im Saffran i dä Stadt. Ich weiss au nonig gnau wienis wot umsetzä dasses zum Ruum passt... im Moment studieri a dä Tischdeko umenand.

Mir mached Speise-Kräuter-Salz. Also nöd Badesalz ;) Obwohl das au no e herzigi Idee wär.

En guete Start in Tag... ich wür ja grad viiiill lieber öppis fürs Hochziit mache ;)

14.01.15 18:55
jelena 

Re: August Bräute 2015

Hallo zäme

Mir hüratet am 22. August 15 in Pfäffike SZ im Schlossturm, nur zivil aber mit allem drum und dra.

Organisiert händ mir bis jetzt:

- Location Apero (Schlossturm) und Abig (grossi Waldhütte)
- Kleid & Schueh Bruut
- Wunschbuech (no am bastle)
- Save the Date Karte
- Fotografin (händ d'offerte aber noni fix zuegseit, nähmed aber sehr wahrschinlich sie)
- Gästeliste

Was no usstaht:

- Apero genau bespreche mit em Turmwirt vom Schlossturm
- Ring & Ringküssi
- Ahzug & Schueh Brütigam
- Dessert/ Torte
- Offizielli Ihladigskarte
- Grillbuffet organisiere (evt Partyservice defür, händ scho paar ahgluegt wo das ahbüütet)
- Inventar (Gläser, Teller) für id Hütte
- Deko (wetti selber mache)
- Haar & Make Up (scho konkreti Vorstellig wo, aber noni fix)
- Kleid und Körbli zum Blueme streue für eusi Tochter

Falls ihr grad Tipps händ zu denä Sache wo no usstönd, nur ane demit ;-)

15.01.15 08:29
Zoneprinzessin 
Re: August Bräute 2015

Voll cool macheder au es wunschbuech wie mir :D Wie henders gstalted? Mir wönd ja gern en zuestupf a eusi Hochziitsreis ha und düen die Verschiedene Destinatione so e Doppelsiite mache und den hets Izahligsschii womer cha use neh :D Mal luege wie viel da zemme chunt aber am bastle simer nani, müemer ebe bals.

Wenn verschicked ihr d Iladige? Save the Date hemer scho lang abgeh und denke so endi Februar weti den D iladige verschicke. Wie hesches du Formuliert wegem Wunschbuech? Mir hends mal so probiert:

Unser Wunschbuch liegt bei unseren Trauzeugen für euch bereit und kann dort angesehen oder erbeten werden. Wir würden uns über einen kleinen "Zustupf" für unsere Hochzeitsreise sehr glücklich schätzen. Im Buch findet ihr viele kleinere und grössere Reisedetails und hättet die Gelegenheit euch die entsprechenden Besonderheiten zu reservieren.

Was halted ihr devo?

Unte sind den no Kontaktdate vo de Trauzüüge. Da mir eh nur 40 Gäst händ findi es Wunschbuech besser als Homepage, da die ja au extrem Ufwendig isch zum Mache

18.01.15 12:31
jelena 

Re: August Bräute 2015

Hallo Zoneprinzessin

Mir wänd ebä au gern en Zuestupf ad Hochziitsreis. Düend eifach Bilder ine und chlini Text vo eusne ''Wünsch'' wie z.b. es Abigesse am Strand, Schwimme mit Delfine, Tauchexpedition, usw... Händ noni gnueg Sache zäme, müend eus no paar überlege. Priise schribet mir kei ine, das derfet d'Gäst selber bestimme. Am Ahfang vom Buech hets vordruckti Guetschin wo de Gast derf de Wunsch ineschribe und sin Name und de Betrag. Hinde hets Couverts wo's de Guetschin zäme mitm Betrag chönd ine tue und am Hochziit hets denn en Briefkaste zum d'Couverts ihrüehre. Ihzahligsschin düend mer aber au no Biilege, falls das öpperem lieber isch.

Save the Date hemmer grad erst verschickt, Ihladigskarte denki düemer erst so im Mai verschicke, wenn alles organisiert isch. S'Datum wüsset ja alli scho, das isch ja s'wichtigst.

Das mit em Wunschbuech Hiwiis die Ihladige hani gar nonig überleit... isch no en gueti Frag!
Da mini Trauzüügin no im Usland isch bis im August und de Trauzüüg vo mim Mah nöd so es Organisationstalent isch, müend das wohl eusi Müettere überneh mit em umereiche oder mir machets selber...
Ich glaub mir werdet ahmerke, dass mer sich bi eus melde derf wegm Wunschbuech oder mir düend vore ine no en Gästeliste, wo denn Gäst nach de Reihefolg s'Buech chönd wiitergeh.

Eure Text findi super.

Mir händ au ''nur'' 40 Gäst. Finde es Buech au besser wäg de ältere Generation.

20.01.15 08:34
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Hallo a alli

Mir verschicked eusi Iiladige au endi Februar. Und bis wänn mached ihr dä Ameldeschluss?

@Zoneprinzessin: Mir gfallt din Text fürs Wunschbuech au sehr guet :)

Mir mached ja e Homepage anstatt es Wunschbuech, aber mir macheds mit dä Wünsch wie ihr. Eusi chamer au verschiedeni Positione uf dä Hochziitsreis schänke oder eifach chli "Sackgeld". Natürli nu wämer wot ;-)

20.01.15 09:40
Zoneprinzessin 
Re: August Bräute 2015

@ Ameldefrist: Ich lah de lüüt nur ein Monet deziit resp. Absage werdet nid akzeptiert, die wüssed das scho soooooooo lang S gaht mer meh ums esse wer isch vegi oder het e allergie etc.

Homepage findi au cool aber die wür bi eus nöd brucht werde. jetzt simer gad am wunschbuech am bastle, macht mega spass.

Nach paar mal hii und her sind d illadige jetzt einigermasse fertig. denke endi Monet chömer s GzD geh und den gahts ca. 2-3 Wuche. Üses Siegel isch au scho cho juhui.

20.01.15 09:53
Bordinat 

Re: August Bräute 2015

Hi mini Liebe...

Het öper en Idee woher ich Schriftrollene bechume? Min Verlobte und ich werdet eus jo es Ehegelübte vorträge i de Chile...und das würde mer den gern id Schriftrolle schriebe und eus die gegesiitig übergeh! Jetzt hani nur 1 Website gfunde, sind super toll und "günstig" - aber ich muss e Ebanking zahlig mache und zahle 20.- Bankspese
Denn wird mer das ganze den ebe glich ztüür...

Velecht het jo öper vo eu no e gueti Adresse...?

20.01.15 09:57
Bordinat 

Re: August Bräute 2015

Bräute...es hat sich erledigt...mein Schatz macht nun die Überweisung und hat anscheinend nur 2.50 Spesen für Auslandszahlungen.... jupiiiiiii

13.02.15 10:50
Zoneprinzessin 
Re: August Bräute 2015

Bald gahts nur na 5 Mönet Wuup wuup !! UND mini Iladige chömed am Mäntig.

S Wunschbuech machi au na am Weekend fertig, den simmer det au scho on track ;)

Was lauft bi eu eso?

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 19
Fabienne   Freudentränen-Taschentuch   tätschmeisterinnen   Tischdeko   bestellt   einfach   Location   Zoneprinzessin   Organisiert   Ehevorbereitungsverfahren   bstellt   Pfarrer   Trauung   Schlechtwettervariante   Wunschbuech   Schönwetter-Fotoshooting-Location   Schlechtwetter-Fotoshooting-Location   Buttercreme-Himbeer-Füllung   Iladige   Hochziitsreise-Spezialist