| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2015
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 14 .. 19
08.01.15 13:23
fabienne.menz 

Re: August Bräute 2015

ah so cool. nei, ha sie erscht geschter bstellt. be de gspannt wie die so send. Jo, mer bruuche sie grad als Namensschildli. Eigentlech so wies ofem Bild sind eifach d schleife i de farbe mint/coral. hesch sie du scho bstellt?

Das wär au no en variante. hmm.. weis gar nonig was mache. froge de mol im restaurant no noche öb sie en tipp händ.

08.01.15 14:32
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Nei, ich hans nonig bstellt... Jaaa genau, ich han das Bild au so lässig gfunde

08.01.15 14:58
fabienne.menz 

Re: August Bräute 2015

super, geb der den bscheid wie sie send, wenn sie acho send

machsch du den s salz sälber? bzw. d mischig?

08.01.15 15:05
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Oh danke, das wär super!

Ja, mir macheds Salz selber. Mit was wüssemer nonig, ich het ja gern Rosamrin oder Basilikum, will ich das uh gern han. Mached ihrs au selber?

09.01.15 08:52
xmischii 

Re: August Bräute 2015

fabienne, häsch du die mittelgrosse Gläsli bstellt? Die sind jetzt uf weddix nüme verfüegbar, aber mär findets sicher au no neumet andersch. Ich bin mir ebe nonig sicher wie gross ich sie möcht?!

09.01.15 09:33
fabienne.menz 

Re: August Bräute 2015

ja, ha die mittlere bstellt. ui, jo tatsächlech... fende sie au nöm. de hani jo grad glöck gha..
die grosse send 15cm. Fende das esch au no okey. die chliine wär mer etz fasch chli z chlii.

11.01.15 19:46
Pfupf7 

Re: August Bräute 2015

Hallo Ihr Liebe
Hami scho bizli iglese bi euch und beruhigt festgstellt, dass Ihr au noni ganz alles dureorganisiert händ Tuen mi doch gschwind "vorstelle"... Am 17. Januar 2014 hämer zivil ghürate. Händ no schnell welle hürate bevor euse chli Schatz uf dWelt cho isch (10. Februar 2014). Aber jetzt gahts as chirliche... 8.8.15
Bereits organisiert:
Location
Fotograph
Apéro
Coiffeur

Im Moment am sueche/organisiere:
Chleid
Kosmetikerin (nach Urdorf)
Iladige
Tischkärtli
und swichtigst hämer nonig: sMotto Händ ihr alli es Farbkonzept wo sich dur alles durezieht? Find das u schwierig...

Freu mi mit euch dörfe mitzschribe! ;)

12.01.15 13:47
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Hallo Pfupf! Herzlich Willkomme bi eus August-Brüütlis!

Euses Farbkonzept isch violett/beige. D Save the Dates hämmer bis jetzt so gmacht und a dä Iladige simmer dra :) Oder meinsch es Motto in Form vome Zitat?

Wo isch dänn eui Location? :)

@fabienne: Ich han jetzt uf ebay Reagenzgläsli bstellt wo 10cm höch und 1,6cm breit sind. Nimmt mi dänn wunder wies sind... aber s isch grad sones Schnäppli gsi, da hani eifach müesse zuegriife :D

13.01.15 14:17
Pfupf7 

Re: August Bräute 2015

Ja genau, ob ihr nacheme Zitat oder Motto (Hawaii, 50er... oder so) alles ufboued hani gmeint.

Eusi Location isch im Restaurant Doktorhaus in Walliselle. Es wierd alles sehr rustikal... Wärdet wahrschinli als Konzept Holz und rosa näh. Aber isch chli altbacke Min Maa störts aber zum Glück nöd

Für sHochziitchleid hami entschide! *glücklich*

Jetzt chömed dIladige dra. Wänn lönd ihr die use?

13.01.15 16:43
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Das tönt uh schön. Ich finds überhaupt nöd altbacke!

Mir nähmed uf d Iiladig wahrschindlich es Zitat im Sinn vo "Sommerhochzeit in der Limmatstadt". Irgend sowas, das isch aber nonig fescht. Susch vom Stil her isches verspielt/romantisch mit mä Huch Vintage

Eusi Save the Dates hämmer im Oktober uselah und d Iladige folged jetzt dänn mitti Februar.

Händ ihr es Motto?

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 14 .. 19
Iladige   Schlechtwettervariante   Freudentränen-Taschentuch   Ehevorbereitungsverfahren   Location   Tischdeko   bstellt   tätschmeisterinnen   bestellt   Buttercreme-Himbeer-Füllung   Pfarrer   Zoneprinzessin   Hochziitsreise-Spezialist   Schönwetter-Fotoshooting-Location   Fabienne   Schlechtwetter-Fotoshooting-Location   einfach   Trauung   Wunschbuech   Organisiert