| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2015
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 19
21.03.15 06:32
Diva0816s 
Re: August Bräute 2015

Hallo bald Fraue
Bin da chli am umestöbere gsy und denn gsehni da die gruppe august15 und denk oooh gliichgsinnti...
Mir gebed eus nach langer ziit am 22.8 s ja wort am morge standesamt und am namitag chile
Mir sind scho zimli guet draa:
Scho organisiert:
-chleid und accesoires brut
-ring
-ringchüssi und bluemechörbli
-florist
-restaurant
-torte
-zimli di ganz deko
-gastgschenkli
-iladige
-DJ

No zum mache:
-Couffeur sueche da duni mi schwer
-standesamtchleid
-azug und schueh vom GG
-apero nach de chile

Ooojee es isch so vil i mim chopf hani öppis vegesse? Ich freu mich über tipps und interessanti gspröch mit eu

21.03.15 07:50
seri87 

Re: August Bräute 2015

Hoi Diva:
Du bisch scho recht guet dra.
Vo wellere Region bisch den du, vilicht chan i dir jo Idee geh

Kosmetikerin bruchsch nid? Schminksch di sleber?
Was weisch nid bim Apero? WO oder Was?

21.03.15 08:20
Diva0816s 
Re: August Bräute 2015

Nei ich han zersch ebe denkt das mini kolegin wo coiffeur isch mich den au gad wür schminke aber ich weiss nonig obi gschider zumene andere coiffeur gange wo mini TZ au gad chan ihri haar mache denn mini kolegin chan nöd mich und si mache den am 11 isch d trauig das wird denn chli knapp aber evt hend ihr mir ja da paar tipps
Ich wohne gang ide nöchi vo frauefeld

Bim apero isches so das en guete familie kolleg gseit het er organisiert de aber ebe ich bin da chli en kontrollfreak und han mal no vonere bäckerei ide nöchi e offerte iecho laa und kläreds ezt mal mitem koleg no ab ober scho was am organisiere isch oder nöd sust nehmed mer denn de beck

07.04.15 13:06
fabienne.menz 

Re: August Bräute 2015

Hey Diva

Jetzt beni grad froh z läse, dass euchi trauig au scho am 11i esch. eusi esch am 11.30. han chönne irechte, dass Coiffeuse ond d make-up Frau zo mer hei chöme. so sets möglech si, dass sie mech, mis mami ond mini trauzügin chönd schmenke ond frisiere. das set guet klappe.

soscht send ehr super dra. ech be im momänt a de gastgschänkli. macht mer nochli chopf-zerbräche wäg de farbe. ond set mech de mol no einisch öberwende zom häre setze ond bastle.

es ring-chössi hämmer nonig. weis aber au nonig i weli rechtig mer wänd. evt. gets den en holz-schatulle woni schön wörd lackieren, beschriften ond so ond d ring det ine legge..

soscht esch folgends no erledigt:

-azug bräutigam
- Kleid ist angekommen - Anprobetermin hani im Juni abgmacht.

to do (nächstens...):
- Deko kaufen
- Unterwäsche kaufen (was händ ehr do för plän?)

wie wiit send die andere so?

07.04.15 13:47
seri87 

Re: August Bräute 2015

Hoi zeme.

isch wer vo eu debi am 12.4 Bruttreffe in Zürich?

Mir sind au scho recht vorah cho. zur zitt sind mer am Tisch plan und a de Deko dra. Am Samstig goni mit mim Mami go luege wege de Blueme. mol luege was den alles git.

Letsch Wuche hemer Menubesprechig gha und so chli Details no alguegt für die ganz Trauig und Fest.

I han dUnterwäsch grad im gschäft kauft wo i a sHochzitttchlied her han.
I han e Corsage und die psaaende Unterhose. i wird underem Chleid Hutfarbigi Strumphose Träge.

Günstigi no schöni Unterwäsch findisch bim Bonprix. Sust wird's halt den schnell türrer.
Für dFlitterwuche han mer e schöss Nachthemb kauft.

07.04.15 17:16
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Hallo mitenand

@seri: Ich bin au am Bruuttreff :)

Mir händ am Wuchenänd es paar Sache chönne mache. Händ d Sängerin für d Chile nomal um es Agebot agfröget, die letschte Iiladige adressiert, sind d Offerte vo dä Abiglocation nomal duregange und händ dä Wii bstellt :)

Als nächsts chunnt dä Termin mit dä Floristin. D Deko für d Tisch isch eigentlich sowiit au kauft.

Unterwösch gangi wahrschindli eifach emal go umegüggsle. Manor, Jelmoli... etc. Da wird sich scho öppis schöns finde :)

07.04.15 17:19
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Ah, jetzt isch mer grad no öppis in Sinn cho.

@fabienne: Häsch scho agfange mit eune Sälzli? :) Welles "Gwürz" tuesch jetzt no drii?

07.04.15 17:20
Diva0816s 
Re: August Bräute 2015

Das tönd ja bi eu au richtig guet organisiert
Mit hend mittlerwile de azug vo mim schatz gfunde und bstellt
De couffeur isch au organisiert
Bim restaurant settemer ezt denn mal go rede
Chunt mer denn da e normali offerte über oder wie lauft das ab
Muni bim gspröch was bestimmts abkläre?
Standesamtkleid isch nachwie vor schwiriger
Aber da findi denn schono was
Unterwösch weissi au nöd recht ich han zwar e ihgarbeiteti corsage im
Kleid aber han au recht e grossi oberwiiti drumm weissi nanid obi eifach en trägerlose bh oder e bh-corsage sell drunder alege

07.04.15 17:45
seri87 

Re: August Bräute 2015

Dasmit em Gspröch fürs Resti do hets mega viel wo mer mue abkläre und wo prislich au was wird usmache. Mir bechemet dOfferte jetzt mol mit de wünsch vom Menu und au vom Apero de rest wird den halt nid so eifach si zum usrechne.

Was meinsch de gnau mit abkläre oder froge fürs Menu?

07.04.15 20:24
Diva0816s 
Re: August Bräute 2015

Also s menü wüssedmer scho was mer möchted
Was bespricht mer den no? Gits denn au sowas wi e getränke pauschale?! Ich chum eifach nöd druus bzw han sowas no nie organisiert und will ja au nöd das si mir was ufschnored oder so

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 19
bestellt   Schlechtwetter-Fotoshooting-Location   Ehevorbereitungsverfahren   Location   Buttercreme-Himbeer-Füllung   Pfarrer   Iladige   Tischdeko   Organisiert   Zoneprinzessin   Wunschbuech   Trauung   Freudentränen-Taschentuch   Hochziitsreise-Spezialist   bstellt   Schönwetter-Fotoshooting-Location   einfach   tätschmeisterinnen   Fabienne   Schlechtwettervariante