| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2015
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 19
05.03.15 16:27
fabienne.menz 

Re: August Bräute 2015

@jelena: Unsere Torte ist von http://backatelier.ch/ Sie ist ganz in der nähe der Abend-Location und echt sympatisch. Wir zahlen für unsere 3-stöckige Torte (ca 45 Portionen) ca. 360 - 390 (je nach Deko) inkl. Lieferung. Wir haben neben der Torte auch ein Dessertbuffet und wollten daher die Torte nur für ca. 30 Personen. Passt so wunderbar für uns.

Betreffend Anzug weis ich noch nichts. Mein GG möchte sowieso nicht dass ich mitkomme weil er mich auch überraschen möchte. Er geht mit dem Trauzeugen und dem Tätschmeister. Wohin wissen sie selber noch nicht wirklich

05.03.15 18:58
jelena 

Re: August Bräute 2015

Hab grad ne super Website für Torten gefunden. Super günstig und schön. Umgebung Glarus Zürichsee lohnt es sich auf jedenfall, auch mit Lieferung. Für 38 Personen gibt's da dreistöckige Torten ab 280.-

http://www.islertorten.ch/content/e35/

10.03.15 08:02
Zoneprinzessin 
Re: August Bräute 2015

OMG nächte Woche kann ich mein Kleid wieder anziehen. Nach 7 Monaten bin total aufgeregt!

10.03.15 08:26
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Wow!! Das glaubi dir! Ich chan am 28. März wieder gah Dänn chanis emal i minere Grössi alegge... woni bin go probiere häts es ja nur 5 Nummere zgross gäh

10.03.15 08:35
fabienne.menz 

Re: August Bräute 2015

ohhh schööön!
Ich warte immernoch auf den Bericht, dass mein Kleid angekommen ist. Hat das bei euch auch so lange gedauert bis es geliefert wurde. Das Geschäft hat mir gesagt sie melden sich wenn mein Kleid angekommen ist... Bestellt wurde es ca. Mitte November

10.03.15 08:39
Zoneprinzessin 
Re: August Bräute 2015

ich han mis im September bstellt aber gaht sicher 3 Mönet bis achunt also no im Ziitrahme. Susch lüüt doch eifach mal a?

freu mich ebe au i minere grössi azlege. wird es rechts Programm morge am 10ni hiflug uf gatwick und am abig am 6i wieder zrugg uf zh chauf mer det na es Wedding parfüm, hender das au scho überleit? ich finds ebe na cool, will mer den das Erlebnis mit alne sinn erlebt und sich immer wieder dra chan erinnere. Wenns gad eis het womer gfallt chaufi am gg au na eis. ansunste gömer mal zeme go luege.

10.03.15 09:09
xmischii 

Re: August Bräute 2015

@fabienne: Bi mir isches extrem schnäll gange. Sie händ mir im Lade gseit s gächi öppe 4 Mönet. Aber nach 3 Wuche händ sie s Chleid scho gha und mir e Nachricht gschribä Ich wür au eifach emal alüte und nahfröge. S chunnt sicher au bald!

@Zoneprinzessin: Ah stimmt, du häsch dis ja nöd vo da Haha, so cool!! Ich wet au unbedingt es extra Hochziitsparfum... Genau au us dem Grund und will ichs uh herzig find, wänn d Fotografin s Fläschli fotografiert Ich bin aber rächt heikel was dä Duft abelangt und dänn muen s Fläschli ja au no schön usgseh?! Ich gsehn scho, das chönnt schwierig werde!

10.03.15 09:28
Zoneprinzessin 
Re: August Bräute 2015

Ach mischi du bisch so e parfüm diva hihi ich wird zu jo malone gah. die gits au da ide ch. Hend ganz spezielli düft. S fläschli isch sicher nid s krässischte wod jeh gseh hesch aber edel und elegant. ide UK macheds sogar extra bridal appointments. chasch sogar na dürft (zb kerze) uswähle für dini hochziit. Wird aber scheisse teuer am schluss die sind echt nid günstig.

10.03.15 10:59
xmischii 

Re: August Bräute 2015

Ich weiss Ich han Jo Malone grad mal googlet ;) D Fläschli sind aber scho no herzig. Mäschli drum und fertig

10.03.15 11:39
Zoneprinzessin 
Re: August Bräute 2015

Stimmt gueti Idee Mischi! viellicht chanis ja bim Bruutträfä mitneh, hoffe ich schaffs weg de ziit evtl chömt ich eifach chli spöter

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 19
Hochziitsreise-Spezialist   tätschmeisterinnen   bestellt   einfach   Fabienne   Schönwetter-Fotoshooting-Location   Organisiert   Schlechtwettervariante   Schlechtwetter-Fotoshooting-Location   Tischdeko   Buttercreme-Himbeer-Füllung   Pfarrer   Trauung   bstellt   Ehevorbereitungsverfahren   Zoneprinzessin   Wunschbuech   Freudentränen-Taschentuch   Location   Iladige